Nog 1 weekje voor vertrek! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Eliza Leusink - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje voor vertrek! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Eliza Leusink - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje voor vertrek!

Door: Eliza

Blijf op de hoogte en volg Eliza

09 Februari 2015 | Nederland, Breda

Over minder dan een week ben ik al in Paramaribo! En over precies drie maanden ben ik weer op de terugweg….maaaar daar denk ik nog maar even niet aan, ik moet eerst nog gaan haha.

Ik heb mijn vaccinaties gehad en de benodigde spulletjes zoals Deet, zonnebrand, hoeslakens etc. gehaald. Volgens mij ben ik er nu bijna klaar voor. 

Afgelopen zaterdagavond nog even voor de laatste keer gezellig wezen stappen in Breda.
Vanavond zie ik een vriendinnetje en van de week willen er ook nog een aantal langs komen. Wat een lieve vrienden heb ik toch. <3

Ik heb van de week alvast een Whatsappje gestuurd naar Chico, de contact persoon van Surimaatjes, die mij op het vliegveld komt opwachten en mij naar het wooncomplex brengt.
Hij maakte meteen al grapjes, gaf me advies en zei dat het helemaal goed komt. We hebben elkaar ook meteen een foto doorgestuurd, zodat we elkaar sneller zullen herkennen op het vliegveld…en het is dan Valentijnsdag...hij zei dat hij met een verrassing zal komen. Ik ben benieuwd of hij echt met iets komt, dat zou echt hilarisch zijn haha.
Ook stuurde hij een foto met tours die ik kan doen met ‘Chico Taxi’, zoals;
- Dolfijnen, kaaimannen en reuze schildpadden spotten
- Naar Berg&Daal waar een kabelbaan is en kunnen we kajakken
- Waterval, vlindertuin, Marrons dorp, Apoera inheems dorp, Cola Kreek, White Beach en nog veel meer dingen kunnen we bezoeken.
Klinkt allemaal hééél vervelend…dus NIET. Het liefst zou ik alles willen zien en doen!!

Ik heb net een lief kaartje ontvangen van Surimaatjes met hierin veel plezier en succes gewenst met dit avontuur en heel lief een twee landen simkaart er bijgevoegd. :) 

Deze week nog even hard aan het werk met mijn stageopdracht, die ik nog hier in Nederland wil afronden, en dan kan ik daar in Paramaribo met een schone lei beginnen.

Het inpakken zal ook nog even passen worden denk ik, want ik moet zelf handdoeken, hoeslakens, kussenslopen meenemen…en dan zit volgens mij al de helft van de koffer vol haha.

Xx

  • 13 Februari 2015 - 14:43

    Surimaatjes Stage & Project Bemiddeling:

    Hoi Eliza,

    Leuk om je zo een beetje te kunnen volgen :)
    Morgen is het zover!!
    Heel veel plezier, succes en voor morgen een goede vlucht!

    Groetjes Janne

  • 18 Februari 2015 - 17:07

    Frans E. Leusink:

    Hi lief, wanneer schrijf je hoe de eerste indrukken waren? Xpapa

  • 26 April 2015 - 08:50

    Frans:

    Waarschijnlijk wordt dit het eerste reisverslag in de wereld dat begint met een voorbereidingsverhaal en eindigt met een tekst als zoiets van "Ben allang weer terug en het was leuk!". Tussendoor gewoon niets!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza

Ik zit in mij 2e leerjaar van de mbo4 opleiding Onderwijsassistent in Breda. Voor het eerst ga ik alleen op reis! Ik ga van 14-02-2015 t/m 09-05-2015 vier dagen in de week stage lopen op een basisschool in Paramaribo, Suriname. Ik zal proberen waarbenjij.nu up to date te houden, zodat jullie weten hoe het met mij gaat en wat ik zoal mee maak. :) Liefs, Eliza Xx

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 892
Totaal aantal bezoekers 2755

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 09 Mei 2015

Stage lopen in Suriname

Landen bezocht: